måndag 8 februari 2010

Vårtecken


Just nu kan det kännas som att våren är långt borta och det är den nog också. Men idag såg Amanda och jag att ett tecken som visar att det går åt "rätt håll". Jo, gatlysena släcktes redan vid 07:15! För en månad sen släcktes de precis när vi kom fram till förskolan dvs 08:00. För visst är det lättare att hitta orken när det är ljusare ute!


Har haft en bra helg i Skrika. Tog fram en spark som Amanda fick åka på och det var jättekul tyckte hon. Hampus får fortfarande ligga som en liten kåldolme i vagnen och skumpa fram. Tyvärr har jag inga bilder på detta då kameran är urladdad.


KRAM!

2 kommentarer:

mia sa...

Hej!!!

Hærligt att læsa om allt det senaste som hænt!! Berøm berøm och åter berøm!! Bra i dee detta med en blogg!! Och vad många bra kort du tar!!

Idag ær det den stora dagen då jag ska meddela min chef att jag blivit erbjuden...håll i dig !!!... två jobb!! Yesss, jag fick jobbet i Fredrikstad!! Førutom detta roliga besked har vi varit ute och åkt skidor i helgen och ætit massa god mat och firat med champange!! fniss.

Stora kramar!!

Tid att høras till veckan?

kram 2

Maria sa...

Tack, tack och åter tack! Det är sådana kommentarer som gör det värt att skriva en blogg! =)
GRATTIS!!!!!! Därför väljer jag nu att publicera din kommentar för det är sååååå härligt att du erbjudits annat jobb! Helt rätt med firande. KRAAAAM