torsdag 18 februari 2010

OS som i OSis?


Är lite trött idag, men det är mest självskyll. Satt uppe igår och hejade på svenskarna som åkte skidsprint, men det hjälpte inte, det blev ingen medalj för det. Missade Ferrys guld häromkvällen, vilket verkade vara ett mycket spännande lopp. Jag som många andra fick hjärtklappning när Anja kraschade. När hon var i luften trodde jag att hon skulle slå ihjäl sig, blev helt kall inombords. Vilken tur i oturen hon hade! Undrar om Canada kommer att få hålla i något mer vinter-OS efter alla olyckor och misstag?

Hampus är fortfarande mycket förkyld och äter mycket dåligt. I morse när han låg på skötbordet fick jag se en av anledningarna: En liten liten del av vänster framtand (uppe) syntes i ett mycket svullet tandkött. Då skulle inte jag heller vara så sugen på att äta.

Vi hörs!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nej du, snacka om praktfiasko hela OS:et. Pinsamt!
Och stackars stackars Anja. Fy vad hemskt det såg ut!

Men härligt med lite andra glada nyheter! TÄNDER - tjohoo! :)
Fasen vad han växer. Räcker det inte nu?! ;)

Maria sa...

Jo, jag skulle vilja dra lite i handbromsen, det går alldeles för fort! Hur går det på det nya jobbet? Kram