fredag 26 februari 2010

Tröttsam torsdag


Amandas undersökning på sjukhuset gick bra. Visst var hon ledsen på röntgenbordet, för att ligga stilla OCH kissa går ju emot allt vad hon lärt sig. Nu hoppas vi bara att resultatet är positivt. Men tårarna torkade fort när hon fick ett rosa nyckelband av röntgenpersonalen och en ring av sköterskan som förberedde undersökningen.

Jag har varit så nervös för den här undersökningen, så när det var över kom tröttheten och jag kunde ha lagt mig varsom och sovit. Amanda sov i kundvagnen på Willys och jag sov större delen av hemresan. Men jag hade inga problem att somna vid halv tio igår kväll. Det säger en hel del hur tröttande det är när kroppen spänner sig för något obehagligt.

Idag tar vi det lugnt, det är ju dags för det som det tjatas om i reklamen;)
Kraaaaam!

Inga kommentarer: