lördag 24 april 2010

Vårstädning

Här är det en stolt tjej som visar upp sitt legoverk

Idag har det varit dags för vårens gårdsstädning. Inte för att jag har städat så mycket, då jag mest umgåtts med barnen ute;). Pelle däremot sopade hela garageuppfarten så han klagade lite över spaghettiarmar. Jag hade hoppats att Hampus skulle ha somnat så jag och Amanda kunde ha pysslat lite, men Hampus tyckte allt var så spännande, så sova fanns inte med på kartan. Så gungning, gungning och korvätning stod på agendan.

För övrigt håller jag nu på att fila på en arbetsansökan och det är inte lätt att formulera sig så man får fram exakt det man vill utan att det låter klyschigt eller överspänt. Det är inte min starka sida att framhäva mig själv. Hjälp!

Nu är brorsan här och kanske blir det någon film framåt lördagskvällen...?

Ha en bra lördagskväll, för det ska jag ha!

KRAM

Inga kommentarer: