måndag 26 april 2010

Sjuka barn - trött mamma

Det här var förra veckan då Hampus kröp ner i lådan där påskgrejerna skulle vara...

Vilken dag det var igår!! Jag hade hoppats att jag skulle hinna att skriva ett inlägg igår kväll och beskriva med några ord hur dagen varit, men det gjorde jag inte. Idag känns det inte lika piggt då Hampus sovit oroligt pga av snorig näsa. Amanda väckte oss halv 6 och klagade över smärtor i magen, så till alldeles nyss då hon somnade, har hon gråtit och klagat över magen. Men att hon lyckades somna är ett gott tecken för då hoppas jag att det släppt.

Svärmor kommer strax och lastar av en liten stund för att jag ska kunna åka och handla. Det är dags att fylla på veckoförrådet och kalasförrådet :). Nu hoppas jag att barnen blir friska till på lördag för då smäller det! =)

Åh, just det kaffe, kaffe, KAFFE! ;)

Ta hand om er!

Kram

Inga kommentarer: