torsdag 1 april 2010

Tjejkväll på Karlbergs





Jaha, nu är påsken här och idag är det dagen man klär ut sig till påskkärring. Min lilla Manda fick lite rosa kinder, svarta prickar och en sjal över huvudet och voola blev hon en liten söt påskkärring.

Själv passade jag på igår...haha, men det var faktiskt så att jag var med och visade kläder från affären Tiffany och smink och håruppsättning från Salong Fin på "Tjejkväll på Karlbergs bilaffär" här i stan. Förra året var sminkningen så naturell att den knappt syndes så i år hade tjejerna på Salong Fin bestämt att det skulle vara sminkning som INGEN skulle missa och det kunde man nog inte eller vad säger ni...?

Jag trodde att Amanda skulle bli rädd för mig, men hon kastade huvudet bakåt och började gapskrattande säga: "Men, mamma..." Därefter: "Mamma, jag vill också måla mig. Jag vill också se ut som en påskkärringprinsessa".

Det var otroligt nervöst, men det gick över förväntan och det var kul att få vara med! Har bara berättat det för mamma, pappa och svärmor då de fick vara barnvakter. Annars har jag knipit igen för mitt eget psykes skull...
GLAD PÅSK!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, vilken fin håruppsättning! Jag har många gånger avundats ditt FANTASTISKA hår, det är helt fantastiskt vackert, både färgen och lockarna!

Ha nu en riktigt GLAD PÅSK!!!!

Maria sa...

Tack för dina snälla komplimanger, det piggar upp! KRAM

Unknown sa...

Haha, jag hörde allt din lille fuling...! :D
Mamma berättade att hon sätt dig där och att du var "sååå häftig och snygg"!
Och nu när man ser bilderna är det ju bara att hålla med, och inte bara mamma utan även Jenny. Ditt hår är ju bara för snyggt alltså! Tänk om man haft lite av ditt vackra hår...

KRAM

Lindis sa...

Ja ditt hår är helt magiskt!!!! Rolig sminkning, annorlunda, kul!

Önskar er en härlig påsk!
Kram från oss