tisdag 27 april 2010

För kärlekens skull

Trötthet är bara förnamnet som beskriver den här dagen. Detta att barnen är sjuka tär mycket mer på sömn och ork än vad den första bebistiden gjorde. Vad splittrad man känner sig när båda barnen är gnälliga och vill ha den där lilla extra uppmärksamheten som hör till "sjukeriet".

Kände mig trött i kroppen efter söndagens styrketräningspass, så det blev ingen slinga ikväll. Men en cykeltur med brorsan blev det istället och det var vad jag behövde. Frisk luft, att få röra på mig, tänka "bara" på mig själv samtidigt som jag fick prata med en vuxen (och ja, jag tror han räknas till dessa;))

Vid ett par söndagspass har Ted Gärdestads låt "För kärlekens skull" spelats som stretchinglåt. Visst har jag hört den förut, men för länge sedan och då var det inget speciellt med den, men nu när jag hör den får jag ståpäls för den ÄR SÅ VACKER! Påminner om allt det fina runtomkring som jag kan se trots tröttheten;)

Enjoy!

KRAM!

2 kommentarer:

mia sa...

Gumman... Du ær så duktig på att ta vara på dig sjælv vilkert ger dig mer styrka i længden. Ja gær så stolt øver dig!!

Stor kram och hoppas du kan stjæla en kvart eller två før en lur idag.

Tænker på dig!

Maria sa...

Tack, det värmer! Hörs i morgon!Kram