måndag 12 april 2010

Nu går det mot sitt slut...

Hoppas på att snart få uppleva det här igen...

Nu börjar min tid som mammaledig att gå mot sitt slut. Jag kan inte fatta att jag snart varit hemma i 13 månader, så fort tiden har gått! Får se vad framtiden innebär för mig. Jag vet att det ordnar sig på något sätt, återstår att se vad ödet vill med mig;)

Är mycket trött idag efter ännu en natt med en hostig Hampus och en orolig Amanda. Sänder ännu en gång en tacksam tanke till den som uppfann kaffet!

Nu börjar det bli hög tid att planera barnens födelsedagskalas. Amanda pratar jättemycket om att hon snart är 4 år och hon önskar sig det och det och det och det. Habegäret blir inte mindre av att kanalen "Cartoon Network" kör en massa reklam om ditt och datt. Tycker det borde vara förbjudet att visa reklam på barnkanaler då barn är så lättpåverkade.

Ikväll är det åter dags för släktforskning!

Kram!

Inga kommentarer: