tisdag 26 januari 2010

Jag har fått en award!!!


Ojoj har fått en award från kusin Linda, jätteroligt! Men det var ingen lätt uppgift som jag blev tilldelad.

Jag ska alltså berätta 7 intressanta fakta om mig...

Håll i er nu kommer det omtumlande fakta om mig med betoning på intressanta:

1. Jag är otroligt närsynt, utan glasögon eller linser ser jag endast ca 20 cm innan det blir suddigt (Mia mullvad;)).

2. En gång somnade jag i tandläkarstolen under en rotfyllning. Bra bedövning samt klassisk musik i öronen gjorde susen.

3. Sovrumsdörren måste ha en ca 10 centimeter springa på natten för att jag ska sova bra (tvångstankar?).

4. Jag tycker inte om att köra bil i mörker.

5. Jag är urdålig på att berätta skämt.

6. Jag blir galen på bilister som inte blinkar i trafiken. Ska jag gissa vart de ska eller? *morr*

7. Jag har god förmåga att montera samman möbler.


Kopiera awarden på din blogg.
Länka till personen som tilldelat dig awarden.
Berätta sju intressanta fakta om dig själv.
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till.
Länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar i deras blogg som talar om att de blivit tilldelade awarden.


Då jag inte har så många bloggande vänner, samt att två redan har skrivit detta har jag endast Robban att länka till, tyvärr.


Kram!


Inga kommentarer: