tisdag 6 oktober 2009

Höstsnuva

Jaha nu har även vår familj lyckats att få höstens första förkylningsomgång. Är otroligt tacksam att vi klarat oss så här länge. Hampus fick igår två sprutor mot diverse sjukdomar som bidrog till hög feber och en gnällig kväll. Tänkte då att natten skulle bli jobbig, men han har vaknat som vanligt, utan det är jag som sovit oroligt pga ångestdrömmar som jag får när jag håller på att bli sjuk. :( Men det finns många saker att vara glad för ändå. Som att vår nya garderob blev bättre än vad vi hoppats på, tack vare Pelles förslag med spegeldörrar i mitten. Den hade blivit ganska tråkig annars. Tyglådorna blev pricken över i:et och rymmer mycket!

Har fått två nya tidningar med posten som jag hoppas få läsa ikväll:)!


Hihi, så har jag mina solstrålar. Amanda är just nu hos farmor och leker med katten så Hampus och jag är själva.



Och två av mina orkidéer blommar fantastiskt nu (den andra är vit).





Hänger på mina släktingar och bloggkompisar och uppmanar till att sponsra cancerforskningen på något sätt, tex genom att köpa Rosa Bandet!
Bye

2 kommentarer:

maria engstrøm sa...

låter inte roligt med høstsnuva, eller sprutor... Dock blir jag lite høstmysig av dina bilder. Efter en jobbig dag ær det skønt med en paus på din sida. Gott familjært ;).

Hørs i kvæll på skype.

Kram

Maria sa...

Tack, det värmer:)!
Kram