fredag 30 oktober 2009

~ 30 år ~


Den här dagen för 30 år sedan 18:16 föddes lilla jag på Oskarshamns sjukhus. 3600g tung och 53 lång. Stackars mamma gick över tiden med 16 dagar, för jag var beräknad till pappas födelsedag den 14 oktober. När jag var liten brukade jag i mitten av september skriva en "räkna-ned-till-födelsedagenlista" och det gick sååååå långsamt för man ville bara bli ett år äldre. Nu får det gärna sakta upp ett tag, för i år hann jag inte ens räkna till ett förrän vi nu är framme. Vi har ätit lunch på stan och om ett par timmar kommer lite släkt.


Amanda har varje gång vi gått förbi stans godisbutik suktat efter en stor klubba och idag blev den inhandlad. Den lär hon ha att slicka på ett bra tag för diametern är nästan lika bred som hennes ansikte;).

HA EN TREVLIG HELG och spöka lugnt;)!