tisdag 27 oktober 2009

3 dagar kvar...

Det fina armbandet med hjärtan fick jag igår av min kusin som för tidig födelsedagspresent (TACK!!!) och halsbandet har jag gett till mig själv som present med barnens namn på.
Dessa vackra röda rosor stod på vardagsrumsbordet när jag och barnen kom hem från gårdagens träff med föräldragruppen. Amanda och jag fick dem tillsammans, hon på sin namnsdag och jag som födelsedagspresent.
Nu är det alltså bara tre dagar kvar tills jag lämnar 20-talet och blir hela 30 år. Ja, när jag var 18 kändes de som var 30, tråkiga och sega. Tycker jag det nu??? NÄÄÄÄÄÄÄÄ, såklart inte! Jag har aldrig varit roligare;) Skämt åsido, det är ju förstås vad man gör det till. På lördag är det den stora festen som ska utspela sig på The BIG BANG och det ska bli jätteskojigt. Förutom några få, så kommer våra närmsta kompisar och släktingar att närvara. Till er som inte är med oss fysiskt lovar jag att jag ska lazra, dansa och bowla för er med för på lördag ska tanten röra på sig som aldrig förr;).
Snart blir det klädshopping till på lördag!!
TJOHO!


Inga kommentarer: