torsdag 1 oktober 2009

Back in business!

TJOOOOOHOOOOO! Äntligen fungerar vår dator igen! Inser att det låter som datorn är hela mitt liv, men så är det verkligen inte. Men en kort stund varje dag är det mentalt avkopplande att få surfa ut i cyberspace. Jag upplever att det som sker i livet gör det av en mening, man kanske inte till en början ser eller förstår orsaken men med tiden har det för mig iallafall klarnat oavsett om det är en småsak eller livsomvälvande. Så även med denna datorkrasch. Vi har haft och har fortfarande det rörigt här hemma då garderober har satts upp och det är kläder överallt. Jag har samtidigt haft projekt "rensa alla skåp och utrymmen" vilket gett ordning där jag är klar (SKÖNT!), men oordning på andra ställen innan sakerna organiserats vidare. Nu har vi koncentrerat oss helt på detta utan att bli distraherade av datorn. Det blir lätt att "jag ska bara kolla det och det och det på internet" både för Pelle och mig och tiden rinner iväg. Var på tjejkväll igår på Materialmännen med Malin, det var mycket trevligt, men medelåldern måste ha varit 45+ vet inte vad det berodde på.
Måste passa på att gratta mina svägerskor lite i efterskott:
090925
Grattis Teresé på födelsedagen!
090928
Grattis Malin & Linda på födelsedagen!

1 kommentar:

Lindis sa...

Jag var på tjejkväll på MM i vår lilla stad i Måndags, hos oss var också medelåldern hög. Kram