söndag 2 januari 2011

Morden i Midsomer


Har idag avnjutit en vacker solnedgång medan jag lufsade runt Döderhultsdalen. En sådan solnedgång ger energi i kropp och själ. När jag passerade hjortknölen var det fullt med folk som åkte pulka och grillade korv. Tyvärr har det inte blivit mycket av den varan för vår del då Hampus har varit snorig och orolig i magen efter maginfluensan. Pelle fått halsflussliknande symptom så han är ordinerad vila av doktorn så det blir inga familjetripper dit de närmaste dagarna iaf . Med andra ord har inte jullovet blivit riktigt som jag tänkt mig, men saker och ting "kunde ha varit värre" som vi i familjen bruka skoja om.


Ikväll är det dags för nya spännande avsnitt i min favvodeckare "Morden i Midsomer".

Jag kommer att vara bänkad på första parkett:)!


KRAM!

Inga kommentarer: