lördag 1 januari 2011

Gott nytt 2011!


MMXI

Jaha, nu är det ett nytt år igen med allt vad det innebär. Jag har alltid en viss pirrande och svindlande känsla i magen så här första dagen på ett nytt år. För ett nytt år innebär nya möjligheter och chanser.

Har precis kollat igenom mina inlägg för år 2010 och kunde konstatera att min år kan sammanfattas enligt följande:

* Ska jag plugga? (Blev ju inget med det, men det är aldrig för sent)

* Släktforskning (OOhhh, så intressant men har tyvärr inte tid med det för tillfället)

* Sjukdomar ( Barnen har testat på alla möjliga former av sjukdomar och Amanda och jag fick även sova över en natt på Västerviks sjukhus, vilket jag VERKLIGEN hoppas vi slipper i framtiden)

* Jobb? Kommer jag hitta något? Vart? (Det blev ju fantastiskt bra till slut!)

* Kalas, kalas, kalas. (Alltid lika trevligt)

* Vacker sommar med underbart väder! (Me like, mer av detta 2011)

* Det blev även en del tråkigheter under detta år. Tre släktmedlemmar lämnade jordelivet.

* Men en av de bästa sakerna var att släkten utökades med lille Erik!


Ser med spänning fram emot vad detta år ska medföra!


God fortsättning!


Inga kommentarer: