fredag 28 januari 2011

Grattis Inés!


Det förra inlägget uppkom genom att jag förra fredagen skrev ett inlägg på min blogg via brorsans dator. Tydligen glömde jag att logga ut, så när brorsan igår skulle skriva ett inlägg på sin blogg http://www.molnmaskinen.blogspot.com/ kom han in på MIN blogg och var inte sen att utnyttja tillfället;) Först blev jag fundersam vem som kommit åt mitt lösenord, men tyckte allt att rimmet var likt Robban. Som en liten hämnd la jag till den gulliga bilden på honom för att förstärka rimmets effekt=)

Solen har skinit även denna dag och fredagar är min stora rastvaktsdag vilket innebär att jag fått vara mycket ute i friska luften. Men det är ingen vila att vara rastvakt vintertid med en massa snö. Alltid händer det något, snöbollskastning (som endast är ok på grusplanen, men det är kul att testa vad som händer om man står en liten bit utanför...), pulka (ivriga i leken glöms det ibland bort att det inte är ok att åka på ett annat barn), det halkas hit och dit, ja listan kan göras lång.

Idag är det barnens kusin Inés stora dag:


GRATTIS


INÉS




2-ÅRSDAGEN!

Inga kommentarer: