onsdag 25 augusti 2010

Nya jeans


Har investerat i ett par nya jeans! Brukar inte passa i tajta jeans men dessa var ok. De ska vara extra snälla och hålla in mage o rumpa. Sådant gillar jag :). Igår fick vi reklam från KappAhl och det var dessa de gjorde mest reklam för. Det komiska är att tjejen som är modell är så smal att hon har inget extra hull att hålla in (som faktiskt är det de marknadsför). I stället korvar sig byxorna på vissa ställen... Snyggt? Jag fattar inte att det inte kan vara lite variation på klädmodeller? Måste de vara så himla smala? Hörde på ett program i somras då jag insåg att min kroppsform går under mullig modell. Kul. Nooot.


Har idag för första gången haft "riktiga" lektioner. Barnen jag träffat har gett ett trevligt intryck och jag hoppas det håller i sig.


Fångarna på fortet blir det även i kväll för min del!


TJO!

Inga kommentarer: