fredag 20 augusti 2010

Fredagsmys

Jag 1976
Jag 1964 (Fick tipset av kompisen Petra att denna roliga grej gick att göra på ovannämnda webbsida. HAHAHHAHAHA vad jag har skrattat åt alla frisyrer, men vad otäckt när man känner igen sina ögon och mun men inte resten. )


Jaha då var det redan fredagkväll och jag är HELT slut! MEN på ett bra sätt! För visst är det en omställning att börja jobba och få många andra intryck än vad man är van vid, men det känns meningsfullt att göra det. Nästa nervösa steg är att möta eleverna nästa vecka. Jag har läst om dem och sett dem på bild, men det är en helt annan sak att träffa dem i verkligheten.


Vårt staket är nu färdigt!!! Jippi! Pelle och hans pappas har slitit i tre dagar och voala: ett nytt staket. Duktiga pojkar :)! Så nu har vi inte fulast staket i området längre... Hehe ni vet väl att det är viktigt i ett radhusområde? ;)

Ser fram emot en kväll i soffan, det har inte blivit mycket av den varan tidigare denna vecka.
Känner att jag är lite seg att skriva så det är bättre jag sparar resten till en annan gång, men ni som nu orkar att läsa min blogg förstår nu att jag lever iallafall.


KRAM

Inga kommentarer: