söndag 15 augusti 2010

Årsdag

VÅRA SÖTNOSAR!

Igår firade Pelle och jag 6-årig bröllopsdag. I år symboliserades årsdagen av socker. Ett så "enkelt" ämne som gjorde det hela JÄTTEsvårt att hitta en fyndig present. Detta bidrog till att det blev endast ett par chokladhjärtan... Jaja, det var något iallafall och så tröstar jag mig med att jag kommer på något mer fyndigt nästa år när det är... YLLE-årsdag. Visst låter det spännande? ;).


Trerätters på Aidis blev det och en minirunda till Kråkan och Terassen därefter. Vi var hemma till tjugo över tio så det blev inte sent. Mamma var barnvakt medan pappa var i Målilla och kollade speedway.


I morgon börjar allvaret för min del och det ska bli spännande! Amanda säger att nu ska vi flickor börja att jobba. Hon ser såååå fram emot att komma tillbaka till sina kompisar. Det är bara att hoppas att det går bra att "komma in" i barngruppen igen efter att varit borta så länge.


Fick en hel del kantareller av parenteserna igår så nu är det dags att börja rensa dessa läckerheter!



KRAAM!

1 kommentar:

Lindis sa...

Grattis till er årsdag!!! Vi ses i morgon KRAM