fredag 3 september 2010

Jag lever...


Jo, jag lever...fast det är knappt när det är fredagkväll...;) Dagarna går fort, alldeles för fort. På jobbet är det bra för det bevisar bara att jag trivs. Men tiden här hemma går mycket för fort. Jag hinner inte krama och gosa med mina barn i den utstäckning som jag önskar i veckorna. Oftast är de trötta och gnälliga när jag kommer hem och det är kvällsbestyr att göra. Måste bara får skryta med Pelle som är superduktig som hemmapappa! Jag har skojat och sagt att nu kan han väl bli hemmapappa och jag jobba? På den frågan har jag endast fått ett snett leende till svar...

I morgon är det dags att vara med och måla föreningens staket på innergården... Det är väl inget jag ser fram emot precis. Det hade funnits roligare saker att göra, men vi känner oss ganska pushade att vara med, då Pelle sitter i styrelsen och bestämt denna helg som målarhelg.

Nu ska jag umgås med bror och äkta hälft innan jag somnar.


God Natt!

Inga kommentarer: