måndag 6 september 2010

Möbelbekymmer

Amanda i min kära fotölj för julkortsfotning 2007

Har nu bestämt mig för att brorsan ska få ta över min kära fotölj som jag fick i födelsedagspresent av Pelle för några år sedan. Brorsan har precis flyttat till en stor tvåa och har just nu hur mycket utrymme som helst. Fotöljen var just en sådan jag drömt om länge: fluffig och mjuk med inbyggd fotpall. Men tyvärr har den hamnat på ett undangömt ställe här uppe i hallen så gångerna jag har suttit i den går nästan att räkna. Så efter moget övervägande, då detta har varit min flumhörna i många år, så kommer den nog mer till rätta hemma hos Robban.
Därför att jag skriver om det så förstår ni nog min ångest...

Men nu är det dags för Amanda att få en skrivbordsliknande möbel på sitt rum och då måste skänken bort. Denna får hamna i hallen istället. Kanske att det blir mer ordning i hallen då?

HAHA vilka bekymmer vi har!

Annars rullar det på. Ska umgås med barnen en liten stund till innan sovdags.


KRAM

Inga kommentarer: