lördag 5 december 2009

Minidisco

Halloj i´m back!

Passar pa att surfa lite medan Amanda ar pa minidisco (det ska borjas i tid;), Pelle overvakar. Nu ar medicinkurerna slut sa nu hoppas jag att det far vara bra med det under denna semester. Amanda har hittat sig ett par kompisar (systrar) pa 5 och 6 ar som hon stortrivs med. Det enda ar att A sa garna vill hanga pa ALLT de gor sa hon har stundtals STORA vaxproppar i oronen och lyssnar INTE pa vad vi sager. Men jag minns sjalv hur det var, helst om det var aldre barn man lekte med. :)

Hampus har fatt upp en liten tagg pa sin forsta tand och han ar helt galen i at gnaga pa melon. Det ar bade sott och lindrar i den omma gommen.

KRAM

1 kommentar:

mia sa...

Coooolt....jag vill oxå vari værmen och solen. Just nu ær kl 12.35 och det ær skummt utanfør..suuugit!!

Vad alla blev sjuka då?!! Inte bra inte bra... Hoppas det blivit bættre.

Skrev du ngt om att du var sjuk oxå? eller hallusinerar jag bara`?!

Drick en drink før mig med, helst med mkt is i!!! NJUTTT!!

Mia