onsdag 30 december 2009

Ett litet test...

Nedan har jag gjort ett test som jag slumpvis hittade på nätet. Nu skickar jag det vidare till er som läser denna blogg! Mycket fniss har det blivit genom åren...hihi, TACK Petra!=)


Vilken svordom använder du mest? Fan (tror jag, försöker att köra engelska eller rövarspråket för att en liten person inte ska förstå, dvs Damn eller Fofanon)



Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu ingen (SKÖNT!), till vardags 06:00



Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi och Domus



Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja, oftast TA bilden om det inte är något speciellt som man vill minnas



Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Helt beroende på vinstens belopp förstås, men med en storvinst i bakfickan skulle en fin villa ligga nära till hands



Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej



Vad åt du till middag senast? Har precis slukat fläskytterfilé, klyftpotatis och vitlökssås



Kan du vissla? Ja



Tittade du på tecknat när du var liten? JA!



Äger du några popband t-shirts? Popband...nej, men ägde två t-shirtar med Luke Perry och Jason Priestley (Beverly Hills 90210), men pappa skrattade så mycket och retade mig för dessa så jag hade endast på mig dem en gång...(Pappa du är förlåten;))



När flög du senast? För två veckor sedan



Pratar du några andra språk? HAHA, knackig engelska och jättedålig tyska (nästan obefintlig) trots 6 år i skolan, vad säger det???



Har du gråtit offentligt? Ja



Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, även om jag nyligen blev imponerad av ett par vänners tatueringar av deras barns namn på armarna



Vad har du med dig in på bion? LÖSGODIS! YUMMI!



Vad har du för väder? 8 minusgrader, uppehåll



Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi

När sov du senast på golvet? Natten till nyårsafton hos mina föräldrar

Vilken är din favorit drink? Rom & Cola

Gillar du din boendesituation? Ja, men helt perfekt skulle det vara med ett rum till

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minimum 7½ timme, visst med småbarn blir det mindre vissa nätter, men då tar jag igen det senare på ett eller annat sätt.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland, men då är det till 98% mitt eget fel att jag vill hinna så mycket

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njaeee....blyg som attan, men under gymnasietiden när jag satt bredvid min kära kompis Petra (kram;), helst under ekonomitimmarna blev det en del trams och fniss. Men det var ytterst sällan någon sa till oss.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hedersvärda 31år

Tror du på liv på andra planeter? Kanske små mikroorganismer?? Vet inte.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det finns en mening med allt som händer även om man inte ser det just då.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, är höjdrädd och skrek halvt ihjäl mig när Pelle och jag testade en skylift för några år sedan så vad skulle jag göra vid ett fallskärmshopp...?

Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt!

Äger du en digitalkamera? Ja, eller rättare sagt min man.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Öhhh, ingen.



Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, om personen inte har en bra förklaring



Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej



Är du mörkrädd? JA!



Tre saker du alltid har med dig? Plånbok, mobil och nyckelknippa



Robinson och del två på Olycksfågeln i kväll, dvs ännu en myskväll i soffan. Fast...ska jag vara riktigt ärlig blir det den första, för igår blev det blöjbyte och vyssning under större delen av Olycksfågeln. Kärt besvär förstås, men det är viktigt att få slappna av en liten stund varje dag även som mamma. Trevlig lördagskväll på er! KRAM

Inga kommentarer: