söndag 26 februari 2012

Våren på intåg...

 Detta är resultatet av min ljusstöpning för en vecka sedan (jag vet att bilden inte är den bästa men det får ni stå ut med). Det blev ganska bra förutom hål i mitten på några. Förstår inte riktigt varför det blev så det, då det är första gången jag gjort detta men jag ska fylla på dessa med stearin innan jag tänker tända på dem. Har testat ett ljus och det brinner ok.
 Idag har det varit fantastiskt väder! Här ser ni oss ha bollek mot plank vid Fliseryds skola. Pelle hade spanat in en nygammal cykel till Amanda i Ruda och då tänkte vi ha en utflykt och picknick i det gröna på vägen dit. Haha så mycket det gröna det nu är den 26 februari men picknick med varm Oboy var det viktiga!
Här ser ni Amanda med sin nya cykel. Gissa om hon var stolt över den? Hon testade den ett par längder med antingen Pelles eller min hjälp. Hampus var inte mindre glad han för han har varit "ute efter" Amandas cykel ett tag och nu får han ta över den.

Nu har vi laddat för en ny skolvecka och strax är det dags för godnattsaga!

Natti Natti!

Inga kommentarer: