söndag 27 mars 2011

Kalashelg

Denna helg har varit en riktig kalashelg, bokstavligt talat. Den största händelsen var att svärfar fyllde 60 och firades riktigt ordentligt i Kalmar igår. Då långväga släktingar var på dessa håll blev det en liten släktsamling på fredagen hos svärmor som uppvärmning. Idag har Amanda varit på två kompiskalas. Jag trodde att hon skulle vara helt slutkörd, men hon måste haft det riktigt roligt med mycket socker, för hon har varit på strålande humör sedan hon kom hem.
Amanda spanar in farfars alla presenter
Faster/moster Linda med den yngsta firaren Erik
Far och son busar..."nu kommer spindeln...."
"...och tar DIG!"
Puss gullunge
Glada fastrar, en stolt kusin och Erik
Födelsedagstårtan
Hampus med farfar
"Nu är du så häääääär gammal farfar!"
Här kommer vi på barnen som tjuvkikar vad som är i paketen.



Jag fått den stora äran och tilldelats en award av Jenny med bloggen http://aaronandme.blogspot.com . TACK! Jag ska fundera
lite till vad jag ska skriva och vilka jag ska skicka awarden vidare till. I´ll be back.


Trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer: