måndag 17 maj 2010

Ipod strul

En koncentrerad syster som håller brorsan i ett fast grepp


Sitter här och håller på att bli galen på min Ipod mini. Försöker att ladda över låtar, men det fungerar inte. Har gjort det förut, men det är långt mellan gångerna så jag har glömt hur jag fixade det förra gången...

Tänkte att det skulle vara kul att lyssna på med lite ny musik när jag i morgon ska till Figge och eventuellt ska springa en runda. Det känns inte lika jobbigt när taktfast musik strålar in i mina öron. Även om det inte är fel att lyssna på alla kvittrande fåglar som vill komma till tals. I torsdags regnade det så mycket när jag sprang att de nästan tystnade helt. Gissa vem som såg ut som en dränkt katt när hon kom hem?

Hampus går nu mer än han kryper. Han har en sån härlig gångstil, så kul och gullig på samma gång. Hjälp, snart är han ingen bebis längre!

Go natt!




Inga kommentarer: