lördag 27 mars 2010

Lördag i trötthetens tecken

Jaha, så såg vi ut 1995...

Har varit lite trött idag trots att jag var duktig och var hemma klockan ett i natt. Klassfesten var ok, men det är svårt att konversera normalt på ett uteställe där ljudvolymen är så otroligt hög. Sedan hade jag sett fram emot att få dansa, men när jag väl kom till det, var det så mycket folk på dansgolvet att jag bara buffades omkring av människor från alla håll. Så vid halv ett kände jag att sömnen lockade mer än La Scala.


Amanda skulle ha gått på kalas idag om det inte varit för 39-graders feber. Vi skulle in till stan på förmiddagen och handla present till kalaset och Amanda klagade lite att hon var trött och att hon inte orkade att gå. Men jag distraherade henne genom att peka och prata om saker på vägen. När vi kom hem var hon gråtfärdig och sa att hon ville sova och somnade i soffan genast. Vi anade då att hon inte var riktig pigg, för det var länge sedan hon sov på dagen. Vi var rädda att febern skulle vara kopplad till urinvägsinfektionen, men vi fick lugnande besked ifrån Västervik att medicinen ska bita på de bakterier som hon har i blåsan.


Kvällen ska nu avslutas i goda vänners lag!

Kram






1 kommentar:

79 sa...

Syns att bilden inte är scannad