torsdag 25 mars 2010

Hektisk period


Är inne i en hektisk period just nu, men försöker att ta en dag i taget och njuta av det jag gör, för inget är negativt. Ok, förutom att Amanda har fått urinvägsinfektion och ska äta medicin morgon och kväll som hon tycker är jätteäcklig. Som tur är har det denna gång inte krypit längre upp i "systemet" så för övrigt är hon piggelin.

I morgon är det dags för klassåterträff och det ska bli riktigt kul! Det var länge sedan jag var ute i Oskarshamns nattliv, men jag tror verkligen inte att jag missat något. Tycker att det är kul att få "hoppa" omkring på dansgolvet ett par timmar, men sen är jag nöjd och vill hem och sova. Tantvarning???? ;)

Som torsdagstradition så styr vi kosan mot Figeholm när jag hämtat Manda på förskolan.

Tjoho!

Inga kommentarer: