lördag 7 november 2009

Större fötter...?



Var det här i Oskarshamn igår, mysigt, men det skulle egentligen heta kulturkväll för senare än 22:00 håller de inte igång. Tyvärr fick jag inte se så mycket av det, men så ledsen är jag inte för det då jag åt "Black & White" med tjejerna. God mat och mycket trevligt umgänge kan jag sammanfatta kvällen med. Det är så trevligt att få se en annan sida av dem under avslappnade former. Dessutom kan man prata om vad som helst när inte små grytöron är med och lyssnar;) En sak som konstaterades är att man kan få större fötter när man fått barn. HAHA sa jag först för jag trodde att det var ett skämt. Men det visade sig att tre av fem tjejer har ökat en skostorlek efter barnen och det har inget att göra med vikten utan även ligamenten i fötterna mjukas upp av gravidhormonerna så fötterna kan på så sätt plattas ut en aning och tyvärr går det aldrig tillbaka. Så nu vet ni det...

Ta hand om er och myyyyyys i höstrusket!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaha. Då får man väl vara utan kids då, för större fötter, det går ju bara inte... ;)
Härligt med tjejkväll!
Hoppas ni har det bra i höstmörkret!
Tack för senast förresten! Jäklarns vad kul jag hade! Måååste göra om det... snart! ;)
Hälsa familjen!

KRAM KRAM