onsdag 4 november 2009

30års följetången fortsätter...

Den här fantastiska grejen som kanske inte ser mycket ut för världen är en "huvudmassör". Svägerskan Malin innehar en sådan sedan tidigare som jag testat och tyckte den var helt suverän. Så det tog hon nog fasta på, så nu är även jag en stolt ägare till en sådan. Att den är lila gör inte det hela sämre...

Denna fina korg fick Pelle & jag av Petra, Carro o Micke som slog sina kloka huvuden ihop och gav oss vin, choklad, ljus och en SMARTBOX!!! Den innebär att vi kan välja mellan 41 olika hotell och boka en hotellövernattning inklusive frukostbuffé. Superbra och mycket uppskattat!!!


Dessa fina blommor fick jag av kusin Eva-Lena och svärmor Eva. Det är så härligt när hemmet fylls av blommor för det är inget som jag annars köper till mig själv.



Min fantastiska mamma är det som har gjort detta fina kuvert till mig. TACK;)
Och TACK mamma (lite pappa;)) och svärmor Eva som var barnvakter och gjorde lördagskvällen möjlig!
SUPERKRAM!




1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Maria!
STORT GRATTIS I EFTERSKOTT från oss i Norrköping.

Jag gör gärna tavlor till Hampus och Amanda. De kostar 150 kr/st utan ram, för jag tänker att man kanske själv vill välja ram. Den ram som jag visade på bilden är från Åhléns och är 30*30 cm.
För att jag ska kunna göra tavlorna får du gärna maila mig ca 15 förklarande ord per barn, t ex hur de är och saker de tycker om att göra, och vilken färgsättning du vill att tavlorna ska ha. Min mail är jennyklarsson@hotmail.com

Kram jenny