torsdag 5 mars 2009

Biodags

Var igår på bio för första gången på mycket länge. Inte för att bion här i O-hamn är så stor, men den var fullsatt och då har "Män som hatar kvinnor" visats här i en vecka redan. Jag hann läsa ut boken och tyckte den var jättebra. Var lite orolig att de skulle ha ändrat för mycket på innehållet eller att skådespelarna inte skulle "passa" den bilden jag har av dem. MEN det var bra, riktigt bra, t.o.m. så att Pelle gav den en fyra (visst de hade ändrat en del detaljer, men det gjorde inget;)). Inte för att han är kinkig med filmer på något sätt, men det hör till att jag tjatat om den här filmen i flera veckors tid så han har nog tröttnat och tänkt att jag överdrivit. Det var i sista rycket att gå på bio med stor mage och sitta still i 2½ timme. Bebisen undrade nog vad som hände för jag hade hög puls nästan hela tiden + att volymen stundtals var ganska hög och då märktes det att bebisen reagerade, så jag fick ha jackan över magen för att dämpa lite.
Bye

Inga kommentarer: