onsdag 11 februari 2009

Uppdatering mitt i veckan


Har nu en liten stund på jobbet som jag kan pusta ut på. Det är inte så ofta det händer men det gäller att ta tillfället i akt ;) Amanda har varit på förskolan den här veckan och det märks att hon stortrivs vilket värmer i mammahjärtat. I måndags morse satte hon sig käpprakt upp i sängen och sa: "Gå till dagis, leka." På eftermiddagarna/kvällarna sjunger och trallar hon mycket mer än innan, visst får hon sina utbrott, men det går snabbt över. Och det är inga problem att somna på kvällen heller. Men det är inte så konstigt, jag skulle kunna gå och lägga mig vid åtta varje kväll utan problem. Försöker kämpa mot tröttheten till nio-halv tio iallafall.

Ikväll är "favvis" programmet "Det okända" på TV klockan 20. Det är enda tillfället på hela veckan då ingen eller inget får störa mig. Fejk eller ej, jag är såld. Terry är bäst!

Ni har väl inte glömt bort att det är "Alla hjärtans dag" på lördag? Pelle och jag ska ut och äta middag, det ska bli mysigt för det var länge sedan vi gjorde något bara vi två.

Ta hand om varandra. Kram!

1 kommentar:

Lindis sa...

Ha en härlig alla hjärtans dag!