måndag 2 februari 2009

Är i dag hemma med en febrig och förkyld Amanda. Är ändå tacksam att hon fått vara frisk fram tills nu. Det känns som att har man väl "fallit" in i sjukcirkeln är det svårt att ta sig ur.

Helgen har varit supertrevlig! I fredags blev det lite kortspel och mamma och jag vann två gånger över grabbarna :). På lördagen gick Amanda och jag en liten promenad i snöyran, medan Pelle o Robban åkte skridskor. På kvällen firade vi att Robban blivit hela 22 år med smörgåstårta. Vi tittade på gamla filmer sedan midsomrarna -02 och -04. Det var underhållande. Dels att se Robbans olika frisyrer och hårfärger;) och dels hur vi andra åxå har förändrats (inklusive katten, 5 kilo sedan;))

79 dagar kvar... och jag känner mig redan klumpig... Så här klumpig minns jag inte att jag kände mig förra gången så här "tidigt". Men jag blir ju inte yngre heller...

Nu ska jag umgås med min sjuka flicka, bye bye.

Inga kommentarer: