söndag 8 februari 2009

Here comes the sun...


JIPPI idag har solen visat sig!!!!!! Det är som varenda fiber i kroppen vaknar till liv när solen skiner. Jag som tjatat om solen hit och dit och idag orkade den putta undan alla tråkiga gråa moln och stråla. Tyvärr fick jag gå ut själv och lapa lite sol då Amanda fortfarande är mycket hostig och snorig. Hon har varit hemma hela veckan men i morgon ska hon få gå till förskolan då hon för övrigt är så pigg.


Kommande vecka är sista veckan som jag arbetar heltid. Därefter kommer sportlovet och de sista veckorna har jag bestämt mig för att arbeta halvtid. Det känns befriande att det är bestämt. Målet är att orka arbeta till den 20 mars, men jag en dag i taget, vågar inte ropa hej än.


Jag vet att det inte är en stor skara som läser min blogg, men SNÄLLA (Caroline af Ugglas;)) kan inte DU skriva en kommentar när du tittar in?? Det vore trevligt.


Ha det så gott!

Inga kommentarer: