fredag 23 januari 2009

En så´n där dag ni vet...

Lite nostalgibilder... A och jag på brorsans student juni-06.

Amanda 3 dagar

Ja, idag är det en så´n dag som det är tur att man på morgonen inte vet hur den ska bli för då skulle man knappt orka ur sängen. Nu har maginfluensa och dunderfökylningar nått vårt arbetslag så det är många borta på jobbet. Det innebär med andra ord att jag har fullt upp. Fördelen är att jag känner eleverna och det underlättar avsevärt. Känner att det får bli att beställa hem kinamat kommer inte att orka engagera mig och laga någon. I kväll är det myskväll i soffan med Let´s dance. Älskar musik och dans + att tjejerna brukar bära fantastiska klänningar.

Idag är det 3 månader kvar till nedkomst. Nära, men ändå så långt borta. Jag har en kompis som ska ha barn om ett par veckor. Hennes stora flicka är lika gammal som A. När föräldrarna frågade flickan vad syskonet ska heta svarade hon att om det blev en flicka skulle hon heta Skalman och om det blev en pojke Lille Skutt. Kan väl säga det att föräldrarna inte är med på samma linje...men det är så gulligt (och roligt) tycker jag.

Ha en skön och avkopplande fredagkväll!

Inga kommentarer: