måndag 12 januari 2009

100 dagar kvar!











Ja som ni ser är det en milstolpe för mig idag, 100 dagar kvar till beräknad nedkomst! Var på MVC för v.25 kontroll på morgonen. Allt är bra förutom att nu får jag börja äta järntabletter. Önskar att jag sluppit det ett tag till. Jag undrar om vågen på MVC behöver kalibreras för den visade en hög siffra som skulle föreställa min vikt;) Ja, ja huvudsaken är att jag mår bra och så här bra som jag mår nu har jag inte gjort under hela graviditeten.

A har full koll på att det är en bebis i mammas mage och vill gärna tala om för andra att så är fallet. (Känns beskyddande ifall någon skulle tro att det är all julmat som satt sig;) När vi har frågat henne om det är en pojke eller flicka så har buden varit olika, men det senaste är att det är en flicka som ska heta Malin. Ja....det ska bli spännande att se resultatet.

Kram

Inga kommentarer: