tisdag 13 mars 2012

Nytt i vårt hem

Några småprojekt har blivit klara i vårt hem under de senaste veckorna. Jag är svag för vackra genomtänkta citat av olika slag. Så i över ett år har jag haft span på citatet som nu går att beskåda i vårt badrum uppe och äntligen har jag kommit till att inköpa OCH montera det :) Resultatet ser ni ovan.

Så har även min dröm om en fotovägg besannats (det låter verkligen som om någon har gett mig detta eller hur?  när det handlar om att besanna sina egna drömmar :)) Den är kanske inte helt klart men på god väg iaf!
Beviset har ni här: (Det var inte lätt att få till en bra bild på så nära håll)

I morgon är det dags för kurs i Växjö som handlar om Aspergers syndrom och Autism. Det ska bli jättespännande. Ska bara ta med mig en hink och hålla under näsan...

Må gott!


Inga kommentarer: