onsdag 11 januari 2012

Fortsatt nostalgitripp


Fortsätter med mina nostalgitrippar och med hjälp av bilder. Dessa togs för nästan exakt två år sedan hemma hos min kusin Linda som i dag har Kreathörn.

Amanda var inte på humör för att fotas, det är hon förresten nästan aldrig. Vi fotade nog henne lite för mycket när hon var liten så hon tycker det är jobbigt. Jag hade en tablettask att muta henne med, men det gick inte mycket bättre...Jaja, det blev en del fina foton iaf och Hampus hade inga problem med att fotas.
Jag har tänkt att ta tag i att skapa en fotovägg med olika bilder, ska bara komma till det.

Masade mig idag till slingan för första gången på mycket länge. Det var skönt, men kroppen har falerat under hösten och det är inte kul att känna sig i oform. Men det är till för att tas tag i. :)

Sagostund på schemat!
SoLong!

Inga kommentarer: