måndag 9 januari 2012

Första dagen efter jullovet

Jaha, första dagen efter jullovet går mot sitt slut. Sover oftast oroligt första natten till jobb och denna natt var inget undantag. vaknade dessutom av att det var så otroligt tyst, det var inte så konstigt då det var strömavbrott i hela området. Som tur var kom den tillbaka så att jag kunde brygga mitt heliga morgonkaffe.

Hjärnan har arbetat på högtryck för att uppdatera sig vad man var och tänkte innan jullovet. Har många idéer som jag vill förverkliga under vårterminen, hoppas jag får tid att utveckla dem. Har annars satt som riktmärke att jobbet inte ska få ta så stor del av mitt liv detta år som det gjort under 2011. Det betyder inte att jag inte ska göra ett bra jobb utan måste bara omprioritera och vara effektiv. Familjen och hälsan kommer först.

Amanda har varit och kollat sina öron och hörsel idag och det konstaterades att det var bra. Skönt! Det går vattkoppor i omgivningen så det är nog bara att vänta inom de närmsta veckorna. Jobbigt, men lika bra att ha det gjort. 

Dagen har gått i gäspandets tecken så nu ska vi gå och läsa godnattsaga. ska försöka att inte somna innan barnen ;)

Go´natt!

Inga kommentarer: