fredag 18 november 2011


Hampus har varit hemma heeela veckan och hostat, hostat och hostat. Amanda fick 5-års sprutan  i måndags och reagerade jättestarkt på den och fick hög feber, värk i armen, ont i huvudet och yrsel = kändes som hela biverkningsregistret. Pelle är den som vabbar till 99% och har fått dra det tunga sjuk-och-gnäll lasset även denna gång, men i tisdags hade jag gärna varit hemma efter att ha väckts X antal gånger av BÅDA barnen. Då var jag inte så kaxig att gå och undervisa när jag knappt orkade hålla ögonen öppna. 

Så en av lekarna barnen hittade på under sjukdagarna var att Amanda klädde ut Hampus i sina kläder och pyntade honom med tiaror av olika de slag. Ett av resultaten ser ni ovan. Viktigt är att han balanserar upp det tjejiga med "doodallapyjamasen". OBS! Självlysande, detta är ganska bra mitt i natten när man ska hitta den gnyende Hampus.

Nu är det idol, ska tillägna heela min uppmärksamhet åt programmet!
BYE!

Inga kommentarer: