onsdag 6 oktober 2010

Pampers Active Fit

Som jag tidigare nämnt är jag en buzzador som får möjlighet att testa nya produkter och informera min omgivning om dessa. Just nu buzzar jag Pampers nya "Active fit".

"Det är Pampers torraste blöja, nu 20% tunnare! Vi tror att en tunn och torr blöja är behaglig att ha på sig och ger små barn större frihet att leka, eftersom vi tagit bort onödigt material som kan vara i vägen." (Pampers-teamet)

Jag har tidigare varit tveksam till Pampers då jag tyckt att det luktat kiss om barnen med en gång. Men med denna sort har jag fått ändra uppfattning för det luktar inte och den är mycket smidigare! Först trodde jag att den skulle läcka för att den är så tunn, men det har den inte gjort även att Hampus haft den på natten.

Det kanske låter så intressant att även vuxna vill testa ;)

KRAM

Inga kommentarer: