tisdag 26 oktober 2010

Grattis på namnsdagen älskade unge!


GRATTIS

ÄLSKADE

AMANDA


DIN NAMNSDAG!


Amanda är idag hemma med farmor för hon är genomförkyld. Pelle och Hampus är på inskolning. Igår var det första dagen och tröttast var nog Pelle;). Mina barn sov i morse när jag åkte till jobbet och i eftermiddag blir det kurs i Växjö. Detta betyder att jag inte får träffa mina gullungar alls idag. Kanske låter barnsligt, men för mig är det jobbigt. Men det ska bli kul att få åka på kurs. Det ska handla om matematiksvårigheter och jag hoppas att man får många konkreta tips.


KRAM

1 kommentar:

mia sa...

Hej födelsedagsbarnet!! ;D

Jag ser att det varit mycket firande senaste tiden och idag är det ju din dag!!!

Hoppas den varit representabel för vad du önskde dig och att du fått myst precis så mkt som du velat!!!

Stor kram fr Daniel och Maria!! :D