onsdag 28 juli 2010

Leos lekland

Amanda berättar med inlevelse om någonting

Barnen väntar på att få åka en liten tur med båten

Äntligen.

Nykammat hår.

Pappa har fått frisera si dotä ;)

Här vankas det Christinatårta. Vi är ju 3 Christinor :)

Hampus är lycklig att få hoppa studsmatta

Ok, Leos lekland... är det för vuxna eller barn...? Just denna kana var lite läskig (se Amandas min).
Pelle och Hampus passade på att lira lite bandy

Efter att spenderar några dagar i stugan med dåligt väder bestämde vi oss för att ta en tripp till Kalmar och Leos lekland. Detta ställe är något jag har hört talas om länge och jag har inte hört EN negativ kommentar utan barn och föräldrar brukar vara nöjda och så blev även vi. Hampus är lite liten än för att kunna utnyttja stället ordentligt, men för Amanda var det perfekt! Som ni vet har barn energi till tusen så det var lagom att Pelle och jag byttes om var 20 minut och lekte med henne. Det var ju inte direkt svalt i lokalen samt att jag är inte van att vara en klätterapa. Men vad kul det var, barnasinnet kom verkligen tillbaka. Passade på att besöka HM när vi ändå var i storstan och jag köpte mig lite nya kläder. Lite nytt är kul att ha när jag ska börja jobba igen.


Är hemma på blixtvisit för ett möte som handlar om att planera den kommande gårdsfesten i området. I eftermiddag kommer Pelles kusin Göran för att stanna ett par nätter. Oturligt verkar det som det ska regna hela morgondagen. Får se vad vi hittar på.

Tjaba!

1 kommentar:

MVH /// Thö mighty Wasa stepbrother sa...

Härligt hårt tag P-M har om klubban! Ge han bara!