
söndag 29 november 2009
Kan inte lata bli...;)

tisdag 17 november 2009
Mina ögonstenar

onsdag 11 november 2009
Packa packa

måndag 9 november 2009
Me & I

Har ikväll haft Me & I träff här hemma. Men det var nära att det inget blev då två bokade av i sista stund pga maginfluensa och misstänkt svininfluensa. :( Päronpaj

lördag 7 november 2009
Större fötter...?

Var det här i Oskarshamn igår, mysigt, men det skulle egentligen heta kulturkväll för senare än 22:00 håller de inte igång. Tyvärr fick jag inte se så mycket av det, men så ledsen är jag inte för det då jag åt "Black & White" med tjejerna. God mat och mycket trevligt umgänge kan jag sammanfatta kvällen med. Det är så trevligt att få se en annan sida av dem under avslappnade former. Dessutom kan man prata om vad som helst när inte små grytöron är med och lyssnar;) En sak som konstaterades är att man kan få större fötter när man fått barn. HAHA sa jag först för jag trodde att det var ett skämt. Men det visade sig att tre av fem tjejer har ökat en skostorlek efter barnen och det har inget att göra med vikten utan även ligamenten i fötterna mjukas upp av gravidhormonerna så fötterna kan på så sätt plattas ut en aning och tyvärr går det aldrig tillbaka. Så nu vet ni det...
Ta hand om er och myyyyyys i höstrusket!
fredag 6 november 2009
Tjejmiddag
