
Grattis
papsen
på
födelsedagen!
Fast han hävdar att han slutat att fylla år, men i helgen ska han iallafall firas!


"Hej. Jag heter Hampus. Sitter här med katten Missisippi. Men jag gör det inte frivilligt. Bara så att ni vet!!
"Ok, nu börjar det gå vilt till. Hehe...Känns liiiite otäckt..."
"Det bästa är att jag inte låtsas om att den finns. Dodidodido...gör vad du vill kattj*kel. Jag kommer ändå att stirra på min hand. Så det så!"
Som jag tidigare nämnt är jag en buzzador som får möjlighet att testa nya produkter och informera min omgivning om dessa. Just nu buzzar jag Pampers nya "Active fit".
Vad vemodigt det känns att besöka stugan på hösten, även om det var en fantastisk fin dag
Titta vad vi hittade! :) Vem är gladast?
Amanda och Pelle på promenad i Figge
Gungeligung
Planka från Marsöfiskaren. 50% fisk/skaldjur, 50% kött/skinka. GUD vad gott det var!