lördag 12 maj 2012

Projekt badrum slutfört =)

Mission completed!!
Nu är äntligen projekt badrum slut!Pust!
Idag har vi fått tvättmaskin, torktumlare och dörrarna på underskåpet till handfatet på plats som sista finslipning. Är jättenöjd och vill gå på toaletten hela tiden ;)
Badrum till vänster. Vattenmätaren får man inte ta bort därav gamla rör som är kvar annars är alla rör bytta.

Rakt fram. I love spotisarna, ger en lyxig känsla:)

Till höger...Äntligen lila duschdraperi och handdukar :) Det ni inte sett är att en lurvig lila matta finns på golvet. 
Är lättad att denna karusell äntligen är över. Kom hem från tvådagarskurs i Kalmar igår. Det har varit lärorikt och spännande. Jag har endast besökt Malmö två gånger förut under korta blixtvisiter men nu fick jag se mer. Lyxig frukostbuffe´ och ett eget rum vilket innebar att jag endast kunde vakna av min egna snarkningar.;) Entimmes guidning av Jacques "Spökguiden" Schultze som berättade annorlunda och spännande historier om olika byggnader i Malmö centrum.


Därefter var det filéfrossa på Rådhuskällaren = Yummi! Rödvinssås och bearnaisesås som var fantastiska! 
Nu ska jag bara klara att leva upp till vad denna tjänst med Datateket innebär till hösten. Jag ska göra mitt bästa iallafall. 


Go lördagskväll!  

Inga kommentarer: