lördag 30 april 2011

Dagen i bilder

Bilderna får till huvudsak tala om vilken fantastisk dag vi haft... Picknick i Stadsparken

Såpbubbleblåsning, Hampus var mest intresserad av att springa sååå långt bort från oss som han bara kunde...


Hampus poserar vid blomprakten


Amanda klappade hjortstatyn och konstaterade att den var len


Lite karusell åktes det med. Sista varvet såg Hampus lite ansträngd ut, till skillnad mot Amanda som gärna hade åkt en gång till.


Jaaa, hoppborg blev det åxå. Pelle lyckades fånga dem båda i luften.



Efter hoppningen fick alla barn en liten godispåse. Jag lovar jag åt inte en bit ;)



Efter powernap hemma cyklade vi till en lekplats i Kolberga.


Efterrätt på Cecil, mummaaaaa!



Eller hur...???


Sen avslut med paketöppning.



Trött men glad ska jag strax gå och knyta mig för i morgon fyller vår prinsessa år och vid elva kommer det 10 barn hit för kalas. Får se om jag överlever...;)


God natt























Inga kommentarer: