söndag 13 februari 2011

Söndagsbestyr

Fredagskvällen blev lyckad även att jag inte lyckades vinna över Pelle på en ENDA serie när vi bowlade. Jag har sämst tävlingsnerver så när det går lite bra för mig börjar jag att tänka för mycket och då är det kört. Vi lyxade till det med att ta taxi till och från Big Bang och tur var det för snön yrde som mest vid den tiden av dygnet. Trerätters på Lilla krogen och en sommardrink som avslut på Åströms, det kunde inte bli bättre.

Hampus mår lite bättre och farbror doktorn kunde inte hitta någon galet på honom så vi får hoppas att det är så. Däremot är Amanda lite febrig så det blir att vara hemma för båda barnen måndag och tisdag.

Kom äntligen till att plantera om de flesta mest akutfula växterna i hemmet igår. Var faktiskt och köpte ett par nya som komplement. Är riktigt nöjd, tog även en del avlägg som ska planteras framöver. Har flera funderingar på småprojekt här hemma för att piffa upp och organisera vissa delar av hemmet. Vill att det ska hända NU samtidigt som jag vill kika runt och välja med eftertänksamhet (det gäller ju åxå att sälja in det till mannen i huset;)).

Nu är det förberedelse inför min arbetardag i morgon innan det bär av till styrkegympan!







Tjolahopp!

Inga kommentarer: