onsdag 22 april 2009

Spänningen stiger...

Sitter här och funderar på om det var något speciellt som var tänkt att ske i morgon????? Njäää, det var det nog inte...;) Här är det lugna gatan och det känns som att det aldrig kommer att hända något. Nu har jag i och för sig varit med en gång förut, gick över 13 dagar med Amanda så visst till slut händer det faktiskt (Bert;))
Var gärna med i gissningstävlingen vilken dag det blir. Det man kan vinna är äran att gissa rätt samt en eventuell framtid som spåtanten Saidas efterträdare;)

Kramizar

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Maria!

Tack för alla dina kommentarer, mitt öga är bättre nu som tur är!

Jag förstår att du går i väntans tider nu, enligt din kalender är det ju dags imorgon!!!!!!! Kanske behagar den lilla att komma ut inatt? Vi får hoppas det så att du får krama och pussa och gosa och slippa vara gravid, kan tänka mig att du just nu är ganska trött på det!

Lycka till!
Vi hörs!

Lindis sa...

23 april i morgon hm.... jag gissar på den 1 maj! Samma som Amanda och jag gissar på en kille också... 14 maj ska jag till O-hamn igen. Hoppas jag kan komma och kika på den lilla då :-)